src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

Hellooo Paradise!

For nagra veckor sedan va jag i heaven da jag hoppat eller snarar blivit uttvingad fran ett plan 5000 m upp i luften och nu har vi garanterat kommit till paradiset!
Efter en lang tagresa (inte bussresa), en timmes taxi och en halvtimmes battur va vi framme pa denna fantastiska o i nordostra Malaysia, Perhentian islands. Vi bor pa den lilla on...den med lite mer sk. drag...jag undrar hur den stora on ar. Har ar hur lugnt som helst. Stranderna ar underbara och vattnet likasa. Vi bor precis vid vattnet och efter en natt pa ett inte lika fint stalle dar vi bodde hos en gubbe som kallade sig sjalv "papa Reggie" flyttade vi till den lugnare av de tva huvudstranderna. HAr hittade vi en supermysig Bungalow och anmalde oss till dykklubben som ligger precis brevid (den sakraste och dyraste dykklubben pa on...for din skull mamms). Sa idag har vi provat pa skolbankskanslan igen, nagot som fick oss att inse att ett till gapyear ar ett maste. Imorgon ska vi ut och dyka. Det ar 30 meters sikt i vattnet sa vi kan inte klaga. Man kan ha det varre.

LIFE'S A BEACH........
......AND WE"RE LIVING IT!!!

Puss pa er alla och en extra puss till Vixi! Alskar dig! JAg ska komma hem firt! Tiden flyger fram! Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad härligt det låter.

Jag o kristina blev jättesugna, och pratade om hur man ska ta sig till detta paradie.

Jag tänkte åka från Trang i Thailand och Kristina från KLi Malaysia

Undrar vilket som är smidigast?

Vi får träffas o ta fram våra pekfingrar på kartan (Ewas sätt)

Jag blir lite smått orolig när jag läser,

bara ni inte får en kalldusch och blir deprimerade när ni har landat och efter ett tag återkommer till allt det vanliga o föräldra-tjat o gnat och

tråkiga-Malmö-syndromet.

Men det är tur ni har mig då, jag ska stå till er tjänst (det är flera månaders vänt till mottagningaran, annars)

Tack för att ni skriver

Läs på ordentligt till provet

Kramisar

2009-04-28 @ 17:34:16
Postat av: Victoria B

Älskar dig mer !!!! mamma har sagt att jag kan ta ledigt från skolan den dagen du kommer hem om jag får från skolan !!!!!!!!

2009-04-28 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0