src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

mitt liv e raddat...

JULIA!!!

De har Famous har pa NZ!!! Jag koper alla o tar med :)

Haha for som inte vet sa ar famous typ aussies se&hor, som tydligen finns har me. jag o julia har kopt de numrena varje vecka senaste manaderna, sa vi va lite lagom sad att lamna...pa framsidan hittar vi ALLTID brittan, jennifer aniston, rihanna, angelina jolie och john mayer. sen skiftar de vilka som hanger ihop pa vilken bild! nice!

For ovrigt har jag haft en helt underbar dag i Christchurch med 2 engelska tjejer o en fran canada, superkul! Vi har akt gondol och akt city tram runt i de "stora" city!

Puss o kram pa er!

Kommentarer
Postat av: TomasH

Härligt Wendy. Ensam är stark! Du kommer att få en härlig månad i NZ. Förstår att ni tre känner det som lite "strange" att lämna det stora landet down under. Passa på att njut och jag stödjer dig till 100% med den nya lila rosa. Good luck!

2009-04-22 @ 13:25:47
Postat av: Julia

Ahhhh! vad bra, jag saknar faaaamous...Spara alla! Ser redan fram lasningen :) ..och att traffa dig igen :P ha det sa bra pa bussresan, pusspus

2009-04-23 @ 03:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0