src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

Hej alla!

Sa har det da hant. Det vi (jag iaf) aldrig trodde skulle handa.
Vi ar splittade. Alla tre pa heeelt olika hall. En ar inte ens kvar i australien!
Haha, helcrazy tycket jag!
Trodde aldrig att jag skulle klara av att va sjalv, men det funkar jattebra hittills :) Ja, jag gor ju inte sa mycket. Sover till 11 halv 12, ligger pa stranden,badar, laser, lyssnar pa musik, ater och sover igen. Och sa forsoker jag salja bilen ocksa, men det ar inte sa svart, bara ha telefonen brevid sig och vanta pa att ngn ska ringa! SOm den faktiskt gjorde idag, sa hall tumamrna for att de vill ha den!
Bor pa ett jattemysigt hostel bara 10 minuter fran stranden. Det ar ganska litet, 40 pers typ,och chilla manniskor som inte heller gor mycket om dagarna. Ett av de battre hostelet jag bott pa har. Rent och frascht... Minns inte vad det heter bara for det. 

Beachen kallar!
/J.



"Min strand", Scarborough Beach, Perth

Kommentarer
Postat av: Louise (mamma)

Låter riktigt skönt och stranden ser ju inte fel ut!

Tror säkert att du kan njuta av tiden där, om inte så kommer nog något annat roligt att dyka upp, det löser sig alltid som Sophie brukar säga.

Hoppas bilförsäljningen går bra, men är ni nu säkra på att ni är färdiga med bilbiten?

Kram

2009-02-24 @ 06:21:55
Postat av: Errrrre

Så kul. Du får ringa snart, har lite skvaller på G. Vill ju gärna veta mer i detalj vad ni har för er. Assebaaaaall. Puss

2009-02-24 @ 15:36:46
Postat av: Mum Kicki

Syns och låter underbart.En liten samvetsfråga,vart tog biologiböckerna vägen? Används som huvudkudde kanske????Bara skojade.Njut så länge du kan.Just idag är det en sån där rabbig,kall vind så jag kan lätt byta med dig.

Kram Mum

2009-02-24 @ 16:43:34
Postat av: TomasH

Spännande och intressant att trean är splittrad för tillfället. Bra att ni rekar var för sig och samlar ihop intrycken och erfarenheter inför kommande backpack life. ENJOY. Lycka till med bilförsäljningen Julia. KRAMAR TILL ER ALLA 3, fast det 100-tals mils distans mellan er.

2009-02-25 @ 20:35:29
Postat av: Lydia

hej min Julia

jag känner mig som en skurk i burk, som tagit Vendela ifrån dig,.

Det blir lite lättare för mig, då jag erbjöd dig att följa med, till oss.

Vendela är en helt annan unge, och det är ju säkert din förtjänst också. Så skulle tacka dig för det.

Till er andra föräldrar där hemma,

så kan jag meddela att ni får andra barn hem,

om det är samma utveckling som på vår dotter.

Ligg nu o sov länge och gå ingenstans själv, hon är snart nere hos dig igen, så får ni ge er vidare iväg och då förmodligen alla tillsammans.

Hoppas att du är duktig och säljer bilen.

Det är ju så med nästan allt (det lär man sig mer o mer i livet) att det är alltid lättare o köpa än att sälja)

Ha, det bra och var inte ute själv när det blir mörkt. Passa på o läs, som mamma säger.

Kram o kram igen till dig,

vill inte skriva hur vi har det,

så att du inte får ånger för ditt beslut att inte följt med till oss.

2009-02-26 @ 05:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0