src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

I Singapore

Hejsvej!

Jag ar nu inne pa ca 12 flygplan de senaste 4,5 manaderna...lite av ett rekord maste jag saga. Det ar inte alltid de roligaste att flyga, sa de hade ju unterlattat och va lite rik, menmen man ska inte klaga. Egentligen ar det val inte sjalva flygningen i sig som e sa illa, utan det langa vantandet...som detta. Kl 3-7 mitt i natten, alldeles sjalv! Som tur ar finns de lite av varje att underhalla sig me som intenet har, korsord och veckotidingar medhemtade fran aussie. Sen kan man ocksa ha kul at galna argentinare, haha assa...kl 3 mitt i natten komemr de framhoppande och jagar runt mig pa flygplatsen for de vill ha bild me mig. Och hur ser man egentligen ut mitt i natten, mitt under en langresa...det kan typ inte bli varre. Sen ploppade de helt plotsligt ur sig; are you swedish? De forsta nansin som gissat pa de maste jag saga....inget blont har och bla ogon har, men de tyckte att mina "fina grona ogon" sag svenska ut anda....

Aja, fran Singapore flyger jag iallafall till Bankok och sedan vidare ner till Phuket dar jag ska mota upp min kara familj for 2 veckors riktig familjesemester! T.o.m min storebror och hans flickvan kommer ner om ett tag, sa detta e ju lite av rekord vilken familjesemester vi fatt till de! Sa de blir lite paus fran aussie life (jobbigt som de ju ar) och om 2,5 vecka flyger jag till baka till perth och min alskade julia som jag lamnat dar.

Nar jag har lite mer datortid i thaland ska jag beratta om hur underbart jag och julia har haft de senaste veckorna! Vi har tillbringat manga dagar pa stranderna i Perth nu och bara slappat och haft det sa harligt som man bara kan ha de! Har gjort precis vad vi vill, nar vi vill och man blir lite ledsen pa bara tanken att detta livet en dag ska ta slut...och man ska komma in i rutiner, ansvar o mog. Alltsa tank att fa leva som vi gjort nu, alltid. Vilken DROM, kan man ha de sa bra liksom? Undrar man ibland...

Men det vi framfor allt gjort ar ju att investerat i Seamus, var fina Toyota Camry, vart hem haha! Under 2 veckor har vi bilat langs hela sodra kusten, pa vastsidan....fran Perth och nerat. Och sett de mest fantastiska stranderna vi nog nagansin kommer uppleva, iaf sa manga pa en gang. Den ena vackrare an den andra. Och vilken varme och vilket vader det har varit pa vastkusten nu! Vi har haft tur, for pa ostkusten har det regnat a lot. Sa na, vi ska beratta mer sen!

Nu maste jag boarda mitt plan, skriver mer fran Phuket! Ha de underbart och grattis pa fodelsedagen Kristina :)

Kommentarer
Postat av: Mum Kicki

Hoppas nu att du kan slappna av och vila ut ordentlig.Ni har ju haft en rätt jobbig och stressi g tid de sista två veckorna, hihihihi. Hälsa alla! Tack för ditt grattis.

2009-02-22 @ 07:32:18
Postat av: Victoria VL

ÄLSKLIING! inget mer skrivande med "jag saknar diiiiiig!" för nu e du ju alldeles bredvid mig ;O heelt fantastiskt. älskar dig pusspuss. hoppas du har det bääst där du e o inte chillar sönder dig för mkt

2009-02-24 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0