src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

in looove

Hejsan!!

Jag har inte sa mycket tid, sa de blir en snabb uppdatering pa laget!
Sjaaaalvklart har iv de helt underbart, the time of our lives o alla vi 3 e otroligt nojda och glad amed laget!

Sjalv har jag gatt o blivit kar...i massvis faktiskt!

1) Koalan Rose, 2 ar, som bor pa Dreamworld, Queensland. Jag dor! JAg borjade grata nar jag fick halla henne.

2) De vilda delfinerna vi matade i morse, har i Rainbow Beach

3) Alla kangurusar som ocksa bor pa dreamworld, som man far pussa, krama o klappa

OCH i dean, en 21arig kille fran Brissie som e TJUGOETT och jobbar som DELFINSKOTARE/TRANRE/FORSKARE/GUIDE o jag vet inte allt. Hu kan man gora de i den aldren? JAg va ju tvungen att ga fram o prata me honom, o de va bara jobberfarenhet fran de han va 15. Fatta hans yrke som han uppnat uuuutan nan somhelst utbildning. Sa skulle man haft de!

Imorgon aker vi ut till Fraser island, som ska va helt uuunderbart enligt manga manga!! Sa de ska bli jattekul!

Annars har vi akt upp langs kusten o de har varit mycket sol, bad, fest o chillande preciiis som de ska vara! O kramande av alla sota djuren! Vi e supernojda! Byron - Surfers Paradise, Brisbane, forbi Noosa och upp till Rainbow nu, sen aker vi vidare till 1770 pa torsdag! Planerat pa vagen e segling i Whitsundays, rafting, dykning, ut till Magnetic Islnad och vidare till Cairns dar mina tva kara vanner ska gora sky diving!

Seeeeeeeeeen kara ni;

new plans!

Val uppe i Cairns hade vi igarmorse ingen aning om vad som skulle handa me oss.
Nu e de bestmat! Igar satt jag o bokade typ 15 nya flyg, och ett busspass for att resa runt heeeela Nya Zealand under en manad! Sa i mitten av april kommer jag flyga over till Christchurch o gora NZ runt, alldeles ensma. Ska bli spannade o roligt! Bor med en tjej nu, frna england. Hon reser sjlv o har varit ivag ett tag o hon sa att KIWItouren har vairt hennes absoluta favorit hittills o att jag kommer ha jaaattekul, sa jag ser verkligen fram emot de(precis som jag ser fram emot alla andra dagar jag vaknar upp har :) Sen tar jag flyg tillbaka till oz o byter plan till ett direktflyg fran sydney till phuket! Dar jag komemr mota upp mina kara 2 vanner som da tillbringat tid i Asien under tiden...dar de planerar att ta dykarcert (jag vet, de vill gora allt osm jag, men jag e ju cool ju sa de e inte sa konstigt) Men jag kanner att jag redan tagit certet o dykt i asien o sa, sa jag tar hellre NZ val har nere! Sa vi mots upp for tva sista veckor i thailand tillsammasn :) Resan slutar som den borjade...

Vi forvantar alla nara o kara vinklande pa svagge den 27 maj! (de behovs inte, vi kan aka hem o sova o va ledsna for att vi va tvugna att aka ifrna paradiset). Skamt o sido, de ska bli valdigt roligt att traffa er allihop, o japps...vi kommer hem allihopa, efter manga om o men. Ibland e de ju ganska frestande att stanna har ska ni veta...

Men till sommarne o hosten vantar nya aventyr som vi alla ser fram emot! Nu ska vi laga middag, pusskram pa er, ha de uuuunderbart!

Kommentarer
Postat av: Lydia

Ja, som det kan bli.

Hade du inte redan bokat färdigt, så hade jag inte trott på dig.

Så många ändringar på era turer, ibland kunde man bli lite snurrig.

Men det här låter ju stabilt! Bokat o färdigt.

Jag hoppas verkligen att du får en bra resa o att du får se mycket i detta "lång-borta -landet"

och att de asienresande väntar o längtar efter dig.

Jag hoppas att Asien blir jättebra också, såklart, för Julia o Sophie. Tar pengarna slut, så vet ni att i Asien står huset till ert förfogande

Kram på er alla tre

2009-03-29 @ 23:48:38
Postat av: Kim

Hahaah jag äääälskar er blogg, underbar! :) blir alltid lika glad

2009-03-29 @ 23:59:31
Postat av: Louise (mamma)

Det tog mig någon dag att smälta alla era nya planer, ibland verkar dom lika stabila och säkra som ett aprilväder. Nu verkar det ju dock bokat och klart och som alltid låter det spännande och roligt.

Frasier och Whitsundey, jag skulle gärna åka med! Vår senaste "roadtripp" blev Bjärreds långa brygga, fint det med i härlig vårsol. Nya Zealand har ju jag och Peter god koll på och det är ett mycket vackert land, väl värt en visit. Ha det riktigt bra alla 3 på era äventyr och var rädda om er!

Kramar i massor

2009-03-30 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0