src="dsc05723_18100570_sys.jpg">

Angrar mig (nastan...)

Alltsa jag e AP-ASSE-arg!

 

Jag var precis och hamtade ut mitt boarding pass, for man kunde inte gora de forran 3 timmar innan. EXAKT tre timmar innan e jag dar. Och bemots av VARLDENS bokstavligen varldens otrevligaste flygplatsarbetande person. 

 

Assa jag far panne sa arg jag e pa henne. Forst tittar hon knappt pa min biljett o sen utropar hon argt; men detta ar inte din hembiljett, VAR e din biljett ut fran Thailand???!!!

Och jag bara gosh, lugna dig (alltsa det tankte jag da), for de e val ganska bra att ha biljetten dit med, iom att jag ska fa ett himla boarding pass av henne. Sa jag rotar runt i min vaska efter de, och sen fragar hon mig TRE ganger; ar det det korrekta biljetten nu?? ar det den ratta biljetten??!! och jag bara jaaa det e de, men hon fragar en gang till och vagrar kolla pa den typ. Sen kollade hon ca 2 sek och slanger tillbaka den till mig. 

 

Och sen fragar jag snabbt, innna hon hinner gora nagot annat; can I have a window seat if possible, please(detta please ar mycket viktigt, som jag alltid brukar namna...eller hur papi hehe. och forresten du hade fatt DAMP pa honhar, typsikt en san person du faktiskt hade bett att lugna ner sig, riktigt riktigt jobbig...forlat men nu maste jag fortsatta uttrycka min ilska har borta pa andra sidan jordklotet)

Ja och iallafall, hon hinner knappt lyssna pa mitt please innan hon utropar; maybe i can try IF i find you here. you're nowehere?!?! what name did you book it under??

och har borjar jag fa damp pa riktigt. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh under det namnet som star under PASSANGER DETAILS kanske?! 

sa jag pekar pa det, dar det klart och tydligt star alla mina fyra namn i turordning med Vendela forst. och hon bara; what is your first name you booked it under? 

ja, hur tolkar man de? vendela kanske?

sen blir HON av alla skitsur o bara YOU'RE NOT UNDER THAT NAME, I CANT FIND YOU HERE!!!

 

Men halladar, blabar! Var de hennes forsta dag pa jobbet? Da kan man val for *** leta under nagot av de andra namnet typ mitt FORSTA efternamn. Hon maste varit helt himla retard, eftersom hon hade mitt pass framfor sig med med BADE mitt forsta namn OCH forsta efternamn och de andra namnen ocksa for den delen. Om hon inte hittar pa det ena e de val bara o klicka pa deleteknappen och klicka in 7 andra bokstaver, saaaa himla svart kan de val inte va. 

 

Ja, sen hittar hon da saklart mitt namn under det forsta efternamnet, WOOOPS, surprise eller vad sager ni?! efter att hon fragat mig 15 ggr vilket namn jag bokade under, och jag hade (fortfarnade) bokat under vad som stod pa passanger details, alltsa ALLA mina namn som star i passet. Annars hade jag ju inte ens kommit pa det himla planet. Dampis for life. 

 

Sen stracker hon surt fram mitt boarding pass, och tror ni de e fonsterplats?? 

Sjalvklart inte, bara for att javlas, B*AAAAA***. Oj, det var lite val aggressivt kanske. Men fatta hur sur jag e. Jag SVAR, jag SVAR att det kommer finnas massa fonsterplatser kvar nar jag boardat. Jag var ju en av de forsta som fick mitt boarding pass iallafall. Hur idiotisk far man vara?!

 

Sen innan jag gar sager hon "och var vi gaten absolut senast en timme innan". Foddes jag igar? Reglerna har alltid varit en halvtimme innan, men sakalrt att det ar bra att vara i god tid. Hon behover inte dumforklara mig iallafall, nar de klart och tydligt e hon som borde dumforklaras! Aaaah!!

 

 

 

Och vidare sa haller tyskarna inte den nivan jag forst trodde heller. Jag star i freakin transfer zone lala, dar alla ska vidare pa nya plan och han fragar mig; are you gonna stay here in sydney? Ehhhh jaa, jag tror de. 

 

Fast jag tycker egentligen om Aussies anda...hon va inte AD pa riktigt, himla kp i think. Och tyskar, de flesta iallafall. Aven fast de har jobbig dialekt!

 

Nej nu ska jag inte deppa ner er, nu later faktiskt allt ganska komiskt aven om jag va fett irriterad. Jag ska lyssna pa min ipod, o dromma mig tillbaka pa livet som varit. Och lasa nya Famous! Och lamna denna datorn till nan annan som vill ha gratisinternet. Jag tar upp hela kon. Ooops!

 

Och las mitt andra inlagg for nat roligare...detta lat ju helt deprimerande, haha. Vi kan val bara konstatera att varlden inte alltid e sa full av alltfor kompetenta manniskor. Varfor ens jobba med kundservice da kan man ju undra. Ajajaja. 

Nu flyger jag ivag om drygt en timme. See ya i varmen! Och ha de bra i er varme! Pusskram och karlek fran Vendi!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Om inte annat så får man lära sig ,

hur man inte ska bemöta människor,

2009-05-15 @ 07:10:34
Postat av: Peter the B

Hennes första dag på jobbet borde nog bli hennes sista, tycker jag det verkar som.



Hoppas du kunde byta till dig en fönsterplats när du väl kommit på planet.



Vi ses snart!



/ Peter

2009-05-16 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0